[linux] meerdere files inchecken (RCS) en maar 1 keer een beschrijving hoeven te geven

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Nov 18 02:39:15 CET 2007

Hi,

Tot nu toe heb ik altijd verschillende revisies van een programma in een
tarball gezet. Maar nu wil ik ook na 'n dag code een versie bewaren dus
RCS er bij gepakt.
Nu is er alleen het probleem: hoe check ik die oude revisies makkelijk
in? Ik had dit bedacht:

for i in `seq 0 16` ; do tar xjpf pos-src-1.$i.tar.bz2 ; if [ $i -eq "0" ] ; then FLAG=-i ; else FLAG='' ; fi ; rcs -l -q $FLAG -nrel1_$i pos/* ; done

maar dat heeft als nadeel dat ik voor iedere file afzonder wat moet gaan
inkloppen terwijl alleen een label (-n) eigenlijk al genoeg is en anders
desnoods een tekst a la rel1_$i (dus wat ik ook in 't label stop).
Weet iemand wat ik fout doe? Of een andere methode? Het zijn namelijk
nogal veel files om qua met de hand niet een optie.

Folkert van Heusden

--
MultiTail cok yonlu kullanimli bir program, loglari okumak, verilen
kommandolari yerine getirebilen. Filter, renk verme, merge, 'diff-