[linux] Re: pdf-files bewerken

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Zo Nov 18 21:46:25 CET 2007

Hans Paijmans wrote:

> Klinkt goed, maar ik kwam zowel bij de source als bij de rpm in een
> bijzonder gruwelijke dependency-hel terecht... rtld - what the fuck...
> is alleen voor de sparc te krijgen???

nou, er is nog hoop - bij mij liep het onder opensuse 10.3 vanuit
pdfedit-0.3.2.tar.gz gesmeerd, afgezien van een paar duizend warnings en
lang wachten.
Vervolgens bedacht ik het handiger kon: gede-installeerd en een
one-click install gedaan vanaf http://software.opensuse.org/search: was
in een paar minuten klaar.
Nu nog eens uitzoeken hoe het werkt - ziet er erg indrukwekkend uit!

--
Wybo