[linux] Re: vreemd gedrag van acroread en firefox

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Nov 27 16:15:21 CET 2007

Martijn van Oosterhout wrote:

> Ik denk dat het iets te maken heeft met de MIME type dat de server
> stuurt, maar zelf ben ik er nooit achtergekomen.
.

Gevonden: na het installeren van 86_64 plugins moet je klaarblijkelijk
een keer nspluginwrapper runnen. Wat dat ook is...

Het werkt tenminste.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693