[linux] Re: vreemd gedrag van acroread en firefox

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Nov 28 09:19:39 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> Hmm. Ik denk dat het een verschil is tussen een 32 bit omgeving die het
> automagisch ziet en een 64 bit omgeving die geen 32 bit plugin ziet
> tenzij je die aanwijst.
>
> Het is slechts een gok maar wellich kun je contrleren dat vde
> verschillen precies op die grens zitten?
>
> Ik neem tenminste aan dat het gebruik van het woord sommige aangeeft dat
> het om meer dan 2 PC's gaat.

Ik werk met vijf PC's: drie zijn 64-bit. De vijfde is een laptop; die
heb ik nog niet gecontroleerd. In ieder geval heeft de 32-bitter
hetzelfde probleem, en had een van de 64-bitters het niet... Die
laatste werkte nog met Firefox 1.

off-topic: als ik ooit een van de makers van NX tegekom, kan hij zich
op mijn kosten een avondje bedrinken...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693