[linux] Re: openoffice cursus

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Nov 29 19:39:08 CET 2007

Op 29-11-07 heeft H. van Dijk<dijkvan op hccnet.nl> het volgende geschreven:

> Er is een goed Ned. boekje over OOo (misschien verouderd)
>
> Bij de gemeente A'dam heeft men goede ervaring met devolgnde werkwijze:
> per afdeling de handigste persoon een gedegen OOo-cursus geven en die
> lost steeds de probleempjes op zijn afdeling op.

Lijkt mij trouwens dat de stap naar OOo makkelijker is dan naar de
laatste versie van M$-Office. Vanwege de totaal gewijzigde interface
(en dan lijkt dat van OOo nog het meest op wat ze kennen).

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman