[linux] Re: ethernet over power

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Apr 3 13:39:22 CEST 2008

On Thu 03 Apr 2008, Hugo van der Kooij wrote:

> 2 groepen is redelijk waarschijnlijk ook gelijk 2 fasen. En dan is het

Nou, juist waarschijnlijk niet. Meestal heeft een woonhuis maar 1
"gemeente stop" zoals dat genoemd wordt, dus maar 1 fase. Het is echter
wel gebruikelijk om de verbruikers in huis te verdelen over
verschillende groepen. Zo heb ik in huis 10 groepen, en maar 1 fase.

In bedrijven kan het anders liggen. Maar daar ga je niet knoeien met
ethernet-over-power dingen.

Paul Slootman