[linux] Re: Aanraakschermen

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Do Apr 3 15:50:15 CEST 2008

Op donderdag 3 april 2008, schreef Cecil Westerhof:

  > Heeft er iemand ervaring met aanraakschermen en Linux?
Dat is iets waar ik oook erg benieuwd naar ben. Ik bezit sinds kort een
tablepc hp compaq 2710p, met windows vista business voorgeïnstalleerd.
Van dat laatste wordt ik echt niet gelukkig. Met name de traagheid, met
4 GB werkgeheugen doet me de das om. Als er een goed alternatief is
onder linux (ben openSUSE gebruiker op de desktop) dan is vista snel de
nek omgedraaid.

Caspar.