[linux] Hardware, de software heb ik al.

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Apr 3 22:06:18 CEST 2008

Op 17-02-2008 om 11:25 schreef Erik Dooper:

> Dit heet Intel-VT of AMD-V ondersteuning, en is in alle recente Intel-
> en AMD processoren aanwezig. Zie ook
> http://en.wikipedia.org/wiki/X86_virtualization
>

> Ik heb zelf onlangs een nieuw systeem als thuis-server in elkaar
> geschroefd, en heb gekozen voor de volgende componenten:
>
> * AMD Athlon 64 X2 6000+ - Dual core desktop variant van de Opteron
> server processor
> * ASUS M2N32 WS Professional board: vanwege de 2xGB Lan, en een
> uitgebreide selectie PCI-(e) slots
> * 4GB RAM, kan nog uitbreiden naar 8GB
> [...]

Zo iets wil ik ook. (En minder wild is ook goed genoeg :- )

En zojuist naar koopavond geweest.
Blijken ze computers te hebben waar ik best tevreden mee kan zijn.

De verkoop is echter niet door gegaan omdat bij de interesante computer
ook Microsoft Windows Vista gekocht moest worden.

Mijn plan is om terug te gaan naar de winkel
en met de filiaalmanager te praten.

Graag had ik advies hoe dat gesprek aan te pakken.

In hoeverre kan ik het maken om 'koppelverkoop' te gaan roepen?

Cheers
Geert Stappers