[linux] Re: Hardware, de software heb ik al.

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Vr Apr 4 12:04:08 CEST 2008

Op vrijdag 04-04-2008 om 07:14 uur [tijdzone +0200], schreef Hugo van
der Kooij:

> Ehh. Microsoft claimt dat ze niet aan koppelverkoop doen. Als dat echt
> waar is willen ze dat vast wel zwart op wit zetten voor je. Neem verder
> het nodige papierwerk mee wat her en der al te vinden is op internet.
>
> Hugo.

Het is dit geval ook niet Microsoft die aan koppelverkoop doet maar de
winkel, die weigert je het ene product (de computer) te verkopen zonder
het andere product, een os naar hun keuze.

Aart