[linux] Re: Bereken van zon opkomst en ondergang

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za Apr 5 08:58:28 CEST 2008

Op za, 05-04-2008 te 05:40 +0200, schreef Bart-Jan Vrielink:

> Google query: sun set algorithm
> 1e hit: http://williams.best.vwh.net/sunrise_sunset_algorithm.htm

Mijn Google skills zijn -zoals mijn collega's zeggen- niet erg goed.
Deze pagina lijkt prima geschikt te zijn.
Bedankt. En misschien moet ik eens een cursus zoeken volgen. ;-}

Vreemd genoeg was het bij mij trouwens de vierde hit. Daarna zocht ik op
	sunset algorithm
omdat op de pagina 'sunset' staat en niet 'sun set'. Toen stond het
resultaat niet op de eerste pagina. Toen ik opnieuw zocht op
	sun set algorithm
was het wel de eerste hit.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>