[linux] Re: Hardware, de software heb ik al.

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Apr 6 18:12:15 CEST 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik heb dat al eens bij de NMA neergelegd. Kansloos verhaal is dat...

Qua winkels is er geen monopolie.
Je kunt naar een andere levernacier die misschien geen koppelverkoop
bedrijft.

Vanwege de situatie met dat bedrijf uit Redmond doen wellicht relatief
veel winkeliers aan koppelverkoop (cijfers?).
Op basis van getallen zou je eventueel *wel* een zaak bij de NMA hebben?