[linux] Re: ethernet over power

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Vr Apr 11 20:57:15 CEST 2008

> Nou, juist waarschijnlijk niet. Meestal heeft een woonhuis maar 1
> "gemeente stop" zoals dat genoemd wordt, dus maar 1 fase. Het is echter
> wel gebruikelijk om de verbruikers in huis te verdelen over
> verschillende groepen. Zo heb ik in huis 10 groepen, en maar 1 fase.
> In bedrijven kan het anders liggen. Maar daar ga je niet knoeien met
> ethernet-over-power dingen.

Nou, het blijkt dat e.e.a. niet aan te bevelen is. Een laptop maar ook
een ups blijken zo veel te storen dat er nauwelijks data over de lijn
gaat.

Folkert van Heusden

--
Looking for a cheap but fast webhoster with an excellent helpdesk?
http://keetweej.vanheusden.com/redir.php?id=1001