[linux] Re: digitaal fotolijstje dat compatible is met linux

Wo Apr 16 20:43:35 CEST 2008

On Wed, Apr 16, 2008 at 07:51:02PM +0200, Folkert van Heusden wrote:
> Hi,
>
> Iemand toevallig bekend met zo'n digitaal fotolijstje maar dan met
> ethernet of wifi interface dat kan foto's tonen van een linux server?
> (samba/nfs/etc.)

Er is 80 % kans als iemand foto's van een linux server op zijn/haar bureau
zet (en niet van vrouw/kind/auto), dat die persoon een nerd is 8-]

Gelukkig heb ik minder verstand van verzekeren,

Daniel.
(wiens bureau wordt opgeluisterd door een fles HP saus, een pak Sun
vaatwasmachinetabletten, een fles Oracle wijn en een bus Vim)