[linux] Re: Non buffered uitvoer in Python met een pipe

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Apr 21 23:35:27 CEST 2008

Op ma, 21-04-2008 te 13:01 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:

> ik heb 'm wel, ik filter niks en altijd google.com (google in english)

Bij mij wordt google.com automatisch doorgelust naar google.nl. De enige
mogelijkheid om op google.com te blijven is
	http://www.google.com/webhp
te gebruiken. Waar dit aan ligt heb ik nog niet kunnen vinden.
Als ik hiermee zoek, komt de link i.i.g. op de eerste vijf pagina's niet
voor.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>