[linux] Re: Non buffered uitvoer in Python met een pipe

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Apr 22 08:47:32 CEST 2008

Op di, 22-04-2008 te 06:12 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:

> ik klik dan 'google in english' en maak dat de default startup-page.

Hoe? Dat staat bij mij niet op die pagina.
Search language bij preferences staat al op English. Heb ik gesaved (ook
al is er niets veranderd), maar dat werkt niet.
Ook het verwijderen van de cookies helpt niet.

Het is nu toch op de een of andere manier gelukt. Maar zelfs bij
google.com en met als input "python unbuffered" krijg ik de
oorspronkelijk vermelde link niet in de eerste vijf pagina's.
Er komt blijkbaar bij googlen toch meer kijken als de goede keywords
invoeren.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>