[linux] Re: geen netwerk met kernel 2.6.24.....

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Apr 29 18:34:44 CEST 2008

On Tue 29 Apr 2008, Faust Nijhuis wrote:
> Hallo,

> Ik gebruik fedora 8 met kernel 2.6.23.15-137.fc8. Dit is tevens de
> laatste kernel
> waarbij het netwerk het nog doet. Ook de bij de laatste kernel
> 2.6.24.4-64.fc8
> doet het netwerk het niet.
>
> Ik weet dat er netwerk problemen met kernel 2.6.24 zijn maar de
> oplossingen die
> ik via google vond werken niet.
>
> Weet iemand of er een oplossing is of moet ik gewoon wachten to kernel
> 2.6.25 uitkomt.

Die 2.6.25 die over vorige week uitkomt? :-)

Maar je geeft wel "bijzonder veel" info over je probleem, "hij doet het
niet" zegt zo weinig.  Vertrouw er maar op dat 99,99% van de mensen geen
problemen met 2.6.24 en netwerken zullen hebben, anders was er wel veel
meer herrie over geweest. Het zal dus niks "algemeens" mis zijn met
2.6.24, hooguit in jouw specifiek situatie waar je niks over vertelt.

Paul Slootman