[linux] Re: argumentlist too long...

Hans van der Made nllgg op ukemi.com
Do Aug 7 12:13:33 CEST 2008

Wybo Dekker wrote:

> (op deze lijst verwacht ik geen mensen met iets anders...:-)

Mensen die OpenWRT draaien op hun wireless router draaien ook Linux en
daarnaast kan het voor gevorderde Linux-gebruikers geen kwaad om te
weten dat er verschillende versies bestaan van de gangbare tools. Zeker
de Linux-gebruikers die het leuk vinden om software te ontwikkelen of
scriptjes te schrijven. Deze instelling is weinig anders dan
veronderstellen dat iedereen Internet Explorer draait ;-)

Groet,

Hans