[linux] Re: argumentlist too long...

Hans van der Made nllgg op ukemi.com
Do Aug 7 15:32:46 CEST 2008

Roeland Th. Jansen wrote:
> inderdaad..... mals je solaris en HPUX wel eens gezien hebt (of irix,
> AIX) dan zie je opeens dat die gnu tools wel handig zijn....

Nu ik een tijdje vrij intensief met Solaris 10 gewerkt heb, na twaalf
jaar vrijwel alleen maar Linux gezien te hebben, moet ik zeggen dat het
inderdaad even wennen was, maar dat de verschillen nu ook niet
onoverkomelijk zijn. Daarnaast was het bijzonder leerzaam om eens in een
UNIX-cultuur met een statische "enterprise-cultuur" te stappen en me te
verbazen over de eigenaardigheden :-)

Groet,

Hans