[linux] Re: Asus EEE 901 linux vraag en aanbod in Nederland

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Wo Aug 13 13:38:13 CEST 2008

On wo, 2008-08-13 at 11:51 +0200, Geert Stappers wrote:

> Nou, het schijnt dat ASUS Benelux helemaal geen haast heeft
> om de Linux versie van de 901 in Nederland uit te brengen.

> "nederlandse markt" is bij nader inzien een vaag begrip.
> De vraag zou een QWERTY toetsenbord, 230 volt en euro stopcontact snoer zijn.
>
> Door de engelse stekker eraf te knippen, door een euro stekker te plaatsen
> en voedingen die 100 tot 240 volt aankunnen,
> wordt de vraag niet meer dan een QWERTY keyboard.
>
> Het aanbod is aangenoeg wereldwijd.
>

> Gelukkig is er er op de wereldmarkt wel Linux hardware.

Folder van It's deze week hele pagina Asus Eee PC 900 White € 349,- met
Linux geïnstalleerd. "Het stabiele linux besturingsprogramma biedt u
optimaal gebruiksgemak........" Nergens in de folder dat een Asus Eee
ook met een ander besturingsprogramma geleverd kan worden.

Aart