[linux] Re: Regarding: Python

Mark mark op voidzero.net
Zo Aug 24 23:31:44 CEST 2008

> Hmmm. postfix, sendmail, exim zijn een paar namen die ik me bij mail kan
> voorstellen. Maar ik heb nog nooit met mysql email verstuurd ;-)

Haha, inderdaad. Ik gebruik proftp voor ftp, en postfix voor mail.
En daarbij courier-imap.

> Tja, Ik hanteer perl als script taal als het op de command prompt moet
> gaan (of automagisch via cron).
> Voor webinteractie neem ik liever php.

Het punt is dat ik een beetje op PHP ben uitgekeken, en ik vind Python
gewoon een veel leukere taal. Ik ben inmiddels van mijn idee om django
te gebruiken afgestapt om eens te kijken of een simpeler ander framework
wel kan bieden wat ik nodig heb. Het zou leuk zijn als hier een project
uit kan komen dat ook door anderen te gebruiken is..

-Mark