[linux] Re: hostname

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Di Feb 5 16:50:12 CET 2008

On Monday 21 January 2008 23:07:29 Wybo Dekker wrote:
> Ik begrijp er niets van:

Jullie blijkbaar ook niet - er kwam geen enkele reactie. maar ik
ben erachter - zonder het echt te begrijpen:

De oorzaak was mijn adsl modem, dat als DHCP-server dienst doet.
Daarin hadden zich allerlei hostanems verzameld door
geƫxperimenteer met andere pc's, Waaronder een statische `linux'
die blijkbaar steeds opgepikt werd.

Na verwijdering van alle hostnames uit het modem via 10.0.0138 en
een reboot was het probleem opgelost.

--
Wybo