[linux] Re: snd-intel8x0.ko en snd_intel8x0.ko

Za Feb 9 12:02:08 CET 2008

On Sat, Feb 09, 2008 at 11:53:49AM +0100, Huub Reuver wrote:
> Verschil tussen drivers met "-" en met "_" is vaak dat de ene driver
> native in de vanilla kernel zit. Vraag me even niet wat wat is.
> Die verandering is al een tijdje geleden doorgevoerd.

wat het idee versterkt dat er een wel heel oude set gebruitk wordt. Ik
ka niet oordelen of dat wel verstandig is maar als het inderdaad S9.3
betreft.... dan zijn de patches daar al een tijdje niet (meer) voor
gereleased....

--
http://www.linux-it.nl