[linux] Re: wireless

Zo Feb 10 19:29:09 CET 2008

On Sun, Feb 10, 2008 at 07:22:34PM +0100, Martijn van Oosterhout wrote:
> is. Als ik mij goed herinner was Apple hier eerst mee, het werd
> gekopieerd door MS en nu ondersteunt linux het ook.

de exacte timeline ben ik kwijt. Ik meende te herinneren dat het een MS
feestje was als eerste. Maragoed, geen groot probleem.

> Het netto effect is dat als je geen DHCP server kan vinden krijgt hij
> zo'n adres, in de hoop dat het misschien toch werkt.

eerlijk gezegd heb ik zelf nog nooit gezien dat die hoop bewaarheid
werd. Wel een grappige manier om in een keer te zien dat DHCP niet
gewerkt heeft... ;-)

--
http://www.linux-it.nl