[linux] Re: local root exploit, proof of concept

Wo Feb 13 09:22:41 CET 2008

On Tue, Feb 12, 2008 at 11:54:08PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> Fedora kernels zijn al gepatched:
> F8: FEDORA-2008-1423
> F7: FEDORA-2008-1422
>
> Alleen Red Hat Enterprise Linux (en afgeleiden zoals Centos) 5 is verder
> relevant. Daar heb ik nog geen update voor gezien.

Ik ontving een mailtje van Red Hat waarin ze aangeven dat er inmiddels
een patch beschikbaar is voor Red Hat 5 die het gat dicht.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door