[linux] Re: nog steeds problemen met hp2600

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Feb 13 13:40:36 CET 2008

Hans Paijmans wrote:
> Ik heb nog steeds problemen met mijn hp2600, ook na het installeren van
> hplip. Hij weigert pdf-files te printen: die blijven gewoon in de queue
> staan.
> Aangesloten als socket; print wel 'gewone' testpaginas en bestanden.

Hans,

Met adobe reader heb ik dit probleem thuis (ook hplip) ook wel eens. Heb
het nooit uitgewerkt omdat ik sowieso liever vanuit kpdf print. Kijk
eens of kpdf (of een andere pdf reader) wel wil printen?

Peter