[linux] Re: SuSE-verhaal (was Re: sox)

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Feb 15 16:05:37 CET 2008

On Friday 15 February 2008 15:50:43 Roeland Th. Jansen wrote:

> wat niet waar is... het is hooguit de default en een klikje verder en
> het ks KDE..

> Ik heb het verhaal gelezen en het is een stap voor stap toestand die
> yast voor je doet. ik weet ook niet hoe interessant het is; er is een
> prima openSUSE wiki waar alles al op staat..

Prima hoor, dan stop ik er wel mee. Peter dacht dat het zinvol was, en vroeg
erom, zelf vond ik het zinvol omdat er veel stappen in zaten waar ik,
destijds, niet goed raad mee wist, en het kostte me veel trial en error. Maar
dat kan best komen omdat ik zoveel dommer dan de meeste newbie's ben.
Heb het weggehaald.
--
Wybo