[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Zo Feb 17 16:27:44 CET 2008

On Sun, Feb 17, 2008 at 11:42:51AM +0100, Hugo van der Kooij wrote:
> Met wat eenvoudige testen hier is VmWare een stuk eenvoudiger maar als
> ik serieus naar een bundel servers moest kijken dan zou het
> waarschijnlijk XEN worden.

Het hangt er vanaf. Als je vmotio nodig hebt, of clones wil maken etc,
dan houdt het snel op met xen vooralsnog.

mijn thuis-testwerk laat zien dat ik met xen meer werk nodig heb dan
vmware workstation 6 en dat eigenlijk de performance niks anders
aanvoelt. Maargoed, Ik heb er ook niet zoveel tijd aan bedsteed. Die
license is niet zo bijzonder duur.
--
http://www.linux-it.nl