[linux] Re: Bufferlengte van een redirect aanpassen, OMG

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Feb 22 16:56:55 CET 2008

On Friday 22 February 2008 12:28:49 Paul Slootman wrote:

> IN mijn ervaring is de afkorting WTF ook meer van het niveau "huh?!".
> Tja, als je het vol uit gaat schrijven, dan wordt het anders.  Zo zie ik
> ook weinig kwaad in RTFM waar het van toepassing is, ook al komt ook
> daar F in voor.
>
> Ik dacht ook dat WTF wel algemeen bekend was, en het meer een retorische
> vraag was.

Ach, ik kan er ook best om lachen hoor, maar ik weet niet beter dan dat fucken
in het Nederlands neuken is, met nog een aantal daarvan afgeleide
bijbetekenissen die minstens zo negatief zijn.
Dat ik dat een beetje erg plat vind zal wel met mijn leeftijd samenhangen...
Ik zal het in het vervolg, afhankelijk van de context, anders interpreteren

--
Wybo