[linux] Re: Couldn't find matching GLX visual

Wo Feb 27 22:33:13 CET 2008

On Wed, Feb 27, 2008 at 10:28:15PM +0100, Faust Nijhuis wrote:
> [...]

als Geert een vooroordeel iwl hebben, dan mag hij wel eens een weekje
met ATI cards spelen. *dan* heb je pas een vooroordeel te pakken.

NV is closed source, ja, maar de open source variant en compiz-fusion
lijkt me geen optie. met NV heb ik nog de minste ellende megemaakt.

> Of de oude rpm installeren;
> rpm -U --oldpackage xorg-x11-server-Xorg-1.3.0.0-40.fc8.i386.rpm
>
> nu werkt alles weer :-)

als tijdelijke oplossing/fix: ja. Toch zou ik de update weer doen en
kijken of je bij je FC8 niet een updated versie kan krijgen van NV.
anders kan je wellicht ook de FC mensen enige slordigheid in de schoenen
kunnen schuiven.

Roeland - beter een NV card dan een ATI ding.

--
http://www.linux-it.nl