[linux] Re: firefox file types

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Do Jan 3 19:47:24 CET 2008

On Thursday 03 January 2008 19:12:15 Martijn van Oosterhout wrote:

> Nee, als je mms gebruikt of een andere protocol handler dan is het
> mogelijk dat the text erna niet eens een bestand aanduid. Dat jou URL
> eindigd met wmv is door de site eigenaar gedaan, maar het is geen WMV
> bestand, het is een streaming service, je kan het niet "downloaden" in
> de normale zin, zoals voor HTTP.

klopt, maar ik wil het niet downloaden (in de normale zin, al kun je ook een
stream natuurlijk best in een file op je eigen pc wegschrijven), ik zei
alleen: als ik in firefox op die url klik wil ik een video zien. En je hebt
ook gelijk dat iedereen een pdf-file de extensie .wmf kan geven, maar als ik
op de commandline het commando

mplayer mmw://.......wmv

een video kan laten zien (en dat is in mijn geval zo) dan lijkt het mij
logisch dat firefox, mits goed ingesteld, dat ook moet kunnen.

--
Wybo