[linux] Foto CD probleem bij Zutphen

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Zo Jan 13 15:17:14 CET 2008

Is een HEMA foto-cd onder Linux te bekijken?
Is iemand in de buurt van Zutphen bereid met Linux te helpen?

Ik heb SuSE Linux 10.2 geïnstalleerd op de nieuwe Acer laptop van mijn
zuster omdat ze met Windows niet overweg kan. E-mailen gaat nu goed,
maar ze krijgt alleen foutmeldingen als ze een HEMA foto-cd in de
drive stopt.

De CD is goed, onder Windows zijn de foto's wel te bekijken. Volgens
de HEMA website staan ze in jpg-formaat, dus dat is het probleem
niet. Maar de viewer op de foto-cd is natuurlijk alleen voor Windows.

Ik woon in Portugal, heb geen HEMA foto-cd, kan haar telefonisch niet
helpen. Mijn zuster woont bij Zutphen.

Robert W Best
--
http://rwbest.no.sapo.pt/