[linux] Re: Na booten eerst 9 1/2 minuut denken(?) eer X werkt voor home-dir

Jan Gnodde info op gnodde.com
Za Jan 26 18:34:58 CET 2008

Op Friday 25 January 2008 18:20:41 schreef Julien Michielsen:
> Sinds ik SuSE 10.3 heb ge-installeerd duurt het vervelend lang eer ik
> voor mezelf X in kde-formaat werkend heb. Wel krijg ik na het booten een
> grijzig scherm, met in het midden een X-kruis voor de muiswijzer
> (verplaatst zich ook met de muis), maar niet het normale kde-blad met
> iconen voor de diverse programma's, en evenmin de normale SuSE taakbalk.

Dus X start gewoon op (dat bewijzen het grijze scherm en de X-muiswijzer). Het
probleem lijkt eerder te zitten in het opstarten van KDE, of wellicht het
geluid.

Jan.