[linux] Re: Ervaring met GnuCash als boekhoudprogramma?

Do Jan 31 20:21:15 CET 2008

On Thu, Jan 31, 2008 at 01:52:09PM +0100, Julien Michielsen wrote:
> Voor de boekhouding van een paar organisaties waarvoor ik penningmeester
> overweeg ik Gnucash te gaan gebruiken. Ik vraag me af hoe de rapportage
> van gnucash verloopt: met welke gemak je een uitdraai kunt presenteren
> van balans, verlies en winst- en individuele grootboekrekekeningen,
> en dat graag in een vorm die volledig in het Nederlands is.

Gnucash klinkt Amerikaans..... De penningmeesters van de NLLGG
gebruiken een programma van onze ex-voorzitter Matto Fransen.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door