[linux] Mijn project: Openboek

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jun 4 09:31:07 CEST 2008

Heren (en incidentele dame)

als er mensen zijn met een flinke verzameling pdf-documenten ((ik denk
tot hondderdduizend paginas), die ze graag per bladzijde en keyword
willen doorzoeken, inclusief (en dat is nogal revolutionair)
chronologische expressies, dan worden die uitgenodigd het volgende
systeem eens te proberen

http://www.referentiecollectie.nl/Openboek.

Chronologische expressies zijn uiteraard jaartallen, maar ook
uitdrukkingen als 'de middeleeuwen', 'de zestiende eeuw' en dergelijke.

Uiteraard ben ik erg benieuwd naar jullie bevindingen (if any).

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693