[linux] Re: Da's wel ff schrikken.

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Do Jun 5 18:02:52 CEST 2008

Op donderdag 5 juni 2008 07:02, schreef Hugo:

> Als je nu eens gelijk gezegd had dat DAT je fout was. Dan had ik je
> gelijk wel kunnen zeggen dat je OSCP setting niet klopt onder
> certificate verification.
>
> De fout staat voor je neus.
Tja, dat klopt, maar of dat de enige fout is die er speelt betwijfel ik.
Ik heb OSCP in de FF uitgezet en meteen twee heel oude
OSCO-certificaten weggegooid.

Bovendien heb in mijn nameserver uitgeschakeld want die is niet meer
helemaal up-to-date. Dat helpt ook.

Maar bij www.robecodirect.nl/lastminute
krijg ik nog steeds certificaatproblemen. Is er iemand die daar wel
zonder waarschuwingen te krijgen rondgestruind heeft?

Groet
hansr