[linux] Re: bellen via Fritz, doen?

winston niles winston.niles op gmail.com
Vr Jun 6 22:29:39 CEST 2008

2008/6/6 Hans Rood <hansrood op xs4all.nl>:
> De Fritzbox die ik ter vervanging van mijn mxstream-DSLmodem van xs4all
> heb gekregen bevat naast modem, switch, router en AP ook nog een heuse
> PBX.
>
> De bedoeling lijkt dat ik nu ga VOIPen via xs4all en mijn KPN-ab. opzeg.
> Voor dat laatste voel ik niks maar is dat voip wel de moeite waard?
>
> hansr

Hans,

De fritzbox werkt op zich perfect met voip. Je zou kunnen overwegen om
bij XS4ALL een voip-flatfee abbo aan te vragen. (naar eigen keus een
087* nummer of een regionaal nummer) Het is ook mogelijk om ergens een
willekeurig voip nummer aan te vragen en deze te gebruiken via je
XS4ALL lijn. Met de fritzbox kan je zelfs meerdere voip nummer naast
elkaar gebruiken, van veschillende providers. Hoop dat je hier wat aan
hebt...

Met vriendelijke groet,

Winston Niles