[linux] Re: Fwd: Hallo daar!

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Jun 23 21:41:18 CEST 2008

Geert,

Geert Stappers schreef:

> Ja, dus nu weten wat er in het verleden NIET gebeurd is.
>

> Iemand inzichten in wat WEL gaat gebeuren?

Inzicht niet, maar ik kan wel aan de maintainer van de lijsten vragen of
deze lijst weg kan. Overigens is een van de leden van het bestuur bezig
met acties om de mail op te schonen, maar gras groeit sneller dan dat
wij iets aan de problemen met de mail schijnen te kunnen doen. Mijzelf
incluis.

> Cheers
> Geert Stappers

Peter