[linux] Re: Oude koe: Ethernet over Power

Fred Mobach fred op mobach.nl
Di Jun 24 21:24:22 CEST 2008

On Tuesday 24 June 2008 19:18, Hugo van der Kooij wrote:

> Even terugkomen op een oude koe. Ik ben net verhuisd maar nog geen
> gelegenheid om alles te bekabelen. Daarom heb ik 85 Mb ethernet over
> Power modules gebruikt om iets werkbaars te hebben.
>
> De effectieve bandbreedte is zoals verwacht een stuk lager omdat ik
> op verschillende groepen zit te werken. Maar iets rond de 35 รก 40
> Mb/s lijkt wel haalbaar. En dat is nog altijd stukken boven de ADSL
> snelheid. Dus ik kan er mee werken.

Gefeliciteerd, je bent dus een meester in het melken van oude
koeien. :-)

Maar omdat ik nog niet zolang deze lijst lees en in Google geen treffers
krijg bij het zoeken naar dit onderwerp wil je misschien wel aanduiden
waar ik meer hierover kan lezen. Dank je.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl