[linux] Re: Oude koe: Ethernet over Power

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Jun 24 23:23:31 CEST 2008

Op 24-06-2008 om 22:36 schreef Hugo van der Kooij:

> Ahh. Dus dat was de zooi die in een oude thread opdook. Zo komt een mens
> aan duplicates waar ze geheel niet thuishoren.
>
> I must say I am not all amused.

Oei, dat vind ik nou vervelend.
Helemaal omdat ik probeerde een oude thread te herstellen.
Weer wat geleerd.

En er een uitdaging erbij:
Hoe vertel je netjes tegen andere mensen
om vooral in thread te replyen waar het thuis hoort.

Cheers
Geert Stappers