[linux] Re: huisADSLcentrale

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Jun 26 11:45:06 CEST 2008

Op 26-06-2008 om 10:23 schreef Hugo van der Kooij:
> [...]
 <knip/>
 <knip/>

http://nl.wikipedia.org/wiki/DSLAM
http://forum.fok.nl/topic/1109025/1/25

> En vergeet de herrie van zo'n 19 inch rek geval niet.

Waarschuwing gezien^Wgehoord.

> En nu we het er toch over hebben. Hoe is je kennis van ATM? Lijkt me ook
> wel handig voor je aan een degelijke exercitie begint.

Dat is een betere waarschuwing, dank.

> Als het puur om het overbruggen van een lang stuk koper gaat met een
> redelijke snelheid kun je beter een paar SDSL modems kopen. Die kun je
> namelijk gewoon als paar inzetten.

Mijn toepassing is om met ADSL modem firmware te stoeien,
zonder de enigste ADSL aansluiting (Internet aansluiting) kwijt te zijn.

Cheers
Geert Stappers