[linux] Re: Ervaringen met pda's onder Linux?

Fred Mobach fred op mobach.nl
Di Nov 11 21:53:29 CET 2008

On Tuesday 11 November 2008 19:41, Hugo van der Kooij wrote:

> Ja. als je in een wedstrijdje terecht wil komen waar alle partijen
> naar elkaar wijzen i.p.v. de fout bij zichzelf te zoeken dan moet je
> absoluut alles met bluetooth gaan doen.

Dank je, ook jij bent bereid iets dieper in een probleem te duiken om de
werkelijke oorzaak ervan te vinden. En met betrekking tot dit onderwerp
is het me al opgevallen dat het probleem niet gebonden is aan welke
leverancier dan ook.

> Ik geef er mijn goede geld niet aan uit zoals het nu gaat.

Ik heb mijn baas kunnen overtuigen dat het besteden van wat leergeld aan
zulk soort spul de moeite waard is om ervaring op te doen om die kennis
vervolgens te kunnen delen met klanten. :-)
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl