[linux] Re: thunderbird/firefox nederlands

Do Okt 2 09:11:50 CEST 2008

Wybo Dekker wrote:

> Dat was het - ik was er van overtuigd dat LANG goed stond, maar ik zat er naast.
> Bedankt!

Toen ik dit antwoord van Jurgen zag ben ik gaan zoeken of, en hoe dat
bij mij stond. Zonder mij te kunnen herinneren dit specifiek gedaan te
hebben vond ik het toch in mijn .bashrc, als
export LC_MESSAGES="nl_NL.UTF-8 op euro" , en ik hoefde er dus niets meer
aan te doen. Nou kan ik me toch nauwelijks van mezelf voorstellen dat ik
slim genoeg ben geweest om deze regel in mijn .bashrc te zetten, en dat
moet SuSE volgens mij wel gedaan hebben. En dan zou ik bijna denken dat
er bij jou ook wel zoiets moet staan. Maar ja, dan had je dit hierboven
niet geschreven  . . .

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl