[linux] Re: vertragingen in internetperformance

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Vr Okt 17 16:04:44 CEST 2008

On Thursday 16 October 2008 08:09:31 dick kampman wrote:
> Ik heb Ubuntu 8.04 of OpenSuse 11.0 gebruikt om mijn huidige
> breedbandverbinding te ontvangen. Als ik met Firefox het internet opga,
> onstaat na enige tijd gigantische vertragingen in de performance.........

Ik had (onder Ubuntu althans) de netwerkconfiguratie in een "roaming"-stand
staan (roaming=ronddodlen, surfen nam ik aan; ik ging er van uit dat dat wel
een juiste configuratie was), maar het moest een "dhcp"-configuratie zijn.
Kortom ik ben weer even van de straat gehouden. Bedankt voor alle bijdragen!