[linux] Re: Op zoek naar Linux driver voor USB modem 'Dynalink 128U+'

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Do Okt 23 01:50:41 CEST 2008

Hallo Hugo

> Ik geef je weinig kans. Heb je overigens een ISDN verbinding? Want dit
> is een ISDN terminal adapter. (Het mag geen modem heten.)

Een ISDN verbinding heb ik niet.

> Je enige kans is dat het gewoon reageert als een USB serial device.

Daar gaat het mij om. Het is namelijk de enige mogelijkheid die ik heb
om die oude laptop met het internet te verbinden - aan de PC kant via
een USB poort, aan de andere kant via een echt modem.

Dank voor het meedenken, groet,
Bas.

--
Viaconsensus