[linux] Re: geen ethernet, maar wel Internet

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Okt 23 09:52:18 CEST 2008

Op 23-10-2008 om 01:50 schreef Bas Roufs:
> Hallo Hugo

[1]

> Een ISDN verbinding heb ik niet.

> Daar gaat het mij om. Het is namelijk de enige mogelijkheid die ik heb
> om die oude laptop met het internet te verbinden - aan de PC kant via
> een USB poort, aan de andere kant via een echt modem.

Daar lees ik dat de oude laptop nog geen enkele reis mileustraat krijgt.

Wat mij niet duidelijk is, is of er voor belminuten betaalt gaat worden.

Als de Dynalink 128U+ en het "echte modem" beide in hetzelfde huis staan,
dan zou ik ervoor kiezen om een nullmodem te gebruiken.

> Dank voor het meedenken, groet,
> Bas.

Cheers
Geert Stappers

[1] Och ja, dit is zo'n mailinglist die 'Reply-To:' verhaspeld.