[linux] Re: Op zoek naar Linux driver voor USB modem 'Dynalink 128U+'

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Do Okt 23 14:25:15 CEST 2008

Op donderdag 23 oktober 2008, schreef Bas Roufs:

  > Dit zou inderdaad wel eens bruikbare oplossingsrichting kunnen zijn.
  > Ik wil deze in ieder geval uitproberen.
Moet ik hier nou uit begrijpen dat het mogelijik is met de output van een
ISDN-modem rechtstreeks een verbinding te maken met een ethernet-netwerk?
Zo ja, vooral verder proberen. Zo nee, dan zou ik er nu toch mee stoppen.

Ik begrijp dat deze laptop standaard geen netwerkaansluiting heeft. Is dat
niet met een usb- of pcmcia-voorziening te regelen?

Caspar.