[linux] Re: Stichting oprichten

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Do Okt 23 14:50:44 CEST 2008

-----Original Message-----
From: Gijs Hillenius <gijs op hillenius.net>
To: linux op lists.nllgg.nl
Date: Thu, 23 Oct 2008 11:39:35 +0200
Subject: [linux] Re: Stichting oprichten

On 22 Oct 2008, Mark van Dijk wrote:

> - Software. Administratiesoftware, iets om de boekhouding in bij te houden
> en als het kan zelfs een Linux-kassasysteem.

Eekboek, uiteraard. Dat lijkt me evident.

En een kassa systeem.. hoe heten die jongens ook alweer uit Den Haag,
die indertijd bij de Nllllgggg hielpen met de boekenclub. Een van hen
was erg ver met het bouwen van een kassa/voorraad systeem..
'

Bel IKEA, die schijnen hun administratie op Linux te doen :-)

Grt

Gijs
--
Nothing, nothing, nothing, no error, no crime is so absolutely repugnant
to God as everything which is official; and why? because the official is