[linux] Re: Stichting oprichten

Do Okt 23 20:23:02 CEST 2008

On Thu, Oct 23, 2008 at 02:50:44PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> [...]

Oh, heeft Ikea nu ook een buro in de catalogus dat Linux heet? Weer wat
anders dan de staande schemerlamp genaamd Orgel Vreten.

> Nothing, nothing, nothing, no error, no crime is so absolutely repugnant
> to God as everything which is official; and why? because the official is
> so impersonal and therefore the deepest insult which can be offered to a
> personality.
> 		-- Soren Kierkegaard

Een Amerikaanse rechter heeft beslisd dat God officieel niet bestaat.
Althans je kunt Hem niet aanklagen als je slachtoffer bent geworden van
een natuurramp.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth.

--
				POPPER
Any theory too inconsistent with the facts is bound to be replaced when a more