[linux] Deze site werkend met java-plugin onder 64-bits?

Wo Okt 29 23:09:26 CET 2008

Ben een paar jaar geleden terug gegaan naar een 32-bits omdat ik o.a.
deze site niet zichtbaar kreeg: de sterrenhemel voor een bepaalde tijd
op een bepaalde plaats op www.allesoversterrenkunde.nl/
(Je gaat naar de betreffende URL, klikt in de kolom links op
"sterrenhemel", klikt dan op de grote ronde kleine sterrenkaart, en dit
brengt je naar een volgend scherm waar je de waarnemingslocatie kunt
specificeren. (Alsof dat wat uit zou maken bij observatie van objecten
op miljarden kilometers afstand.)
Wanneer het werkt krijg je hierna een sterrenkaart voor een bepaalde
tijd. Bij mij werkt dit alleen voor een 32-bits installatie, maar
wanneer dit ook onder 64-bits werkt ga ik dat nog eens proberen.
bvd
Julien
--
Julien Michielsen