[linux] Re: Hard disk led blijft aan, system 50% in wait

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Za Dec 26 17:05:07 CET 2009

On 12/26/2009 03:26 PM, Hugo van der Kooij wrote:
> Uiteindelijk selinux dus maar op permissive gezet en dan heb ik nog een
> reeks issues die niet kloppen in selinux na de upgrade.  Fedora 12 zit
> dus slechter in elkaar als Fedora 11 is mijn snelle conclusie.

Als je mijn bugzilla frontpage ziet...
En ik ben maar een gebruiker.
Tevens zijnde reacties op bepaalde bugs van de oplossers aardig onhandig
om niet te zeggen 'stom' te noemen.

Ik klaag er over dat eth0 bij weer enablen het nummer van usb0 krijgt.
Reactie: heb je het hardware adres van usb0 wel ingevuld?

Alsof de naam van de interface er niet toe doet en of het hardware adres
van usb0 gelijk blijft (een cradle met wat ipaqs?).
eth0 heeft het hardware adres wel ingeuld, de naam van het device staat
er ook bij dus waarom zo'n vreemd reactie?

En dit staat niet op zich.

Het spijt me om dit te moeten opmerken maar er zit geen trend naar boven
in momenteel. (eeuwenoude gnome bugs die niet gefixt worden, beagle dat
niet onderhouden wordt, samenhangende componenten worden niet gelijk
bijgewerkt, etc, etc)